Tänk om jag hade en liten liten apa

Nu händer det inte så mycket i mitt liv, samtidigt som det händer jätte mycket. Jag har nog inte riktigt koll på vad som händer, men så får det vara ett tag. Jag ska ta tag i det, nån gång...

Idag på träningen var jag död! haha, jag har fortfarande träningsvärk sen i lördags och det hjälpte ju inte direkt att vi körde intervaller och hopp i backe idag.. Kom knappt fram på isen =P Mitt under träningen döck pappa upp, haha jag trodde typ att något hade hänt (när var han och kollade på en träning senast? typ 5 år sen??) men nej, han skulle bara kolla.. haha

Haha det är ju inte lite man blir mobbad för sin längd iaf.. Jag och Jessica var ju med på isen igår i pausen mellan Sverige - Kanada då vi skulle visa upp hockeyskolan.. Och det mina kära lagkamrater sa efetr var "vi garvade som fan när ni kom in på isen, man såg ju inte skillnad på dig och småtjejerna. Tur att du inte hade utrustning på dig så man såg vem du var!". Jaaaja, jag har iaf nära till marken! :D

Imorgon blir det stan med BFF <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0