Partyprisse

Tycker tydligen min mor att jag är, men det är inte mitt fel att jag kommer hem typ lite innan Adde ska gå till jobbet!

Kvällen igår var iaf riktigt rolig. Jag Regina och Fredrika började hemma hos Regina och åt å så, sen begav vi oss in till stan där vi träffade Philip och gick till Collage :) Där hade vi mys ett tag innan vi tänkte bege oss till Cafét så vi gick ut men hann inte mer än typ 20 meter innan vi träffade Philip som sa åt oss att vända =P Så det gjorde vi och så blev det ett tag till på Collage innan vi gick till Laroy där Julie och Andrea jobbar :) Eter Laroy var det White som var grejen och innan jag gick fick jag fina blommor av Julie som hängde med mig resten av kvällen! :D
Några timmars dans på White och sen var det en taxi hem så att vi var hemma 4 halv 5 ngn gång. :)

Tack Regina och Fredrika för en härlig kväll :) <33

Kommentarer
Postat av: Regina

Tack själv hjärtat!

2009-11-14 @ 19:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0