Måndag, hoppas jag att det e ?

En väldigt sliten dag! =P

Igår lirade vi match mot Västerhaninge, vi började ju inte jätte bra men spelade upp oss och vann med 13-3, kanon! :) Efter matchen var det bara snabba ryck att göra sig  klar, sen åkte jag in till stan och träffade Julie och hennes vänner och så gick vi till Cafét där det var semi i DJ Challenge!

Tyvärr var det lite tekniska problem i början så tävlingen blev fördröjd med ca 1 timme, så Jullan åkte hem till Leo som precis hade kommit hem ifrån Berlin, och jag stannade med hennes söta vänner :) Duktiga Alex som spelar för Laroy tog sig vidare till finalen som går nästa vecka!

Idag känner jag att jag har tagit på mig lite mkt jobb =P haha, det där med att säga nej är inte min starka sida så nu måste jag nog styra upp det hela lite. På onsdag är det två jobb, så då börjar jag att jobba mellan 8-16 i Arnoldshuset och sen är det bara att springa ner till Sture där jag jobbar 16-24.. Imorgon är det jobb i Arnoldshuset, upp tidigt = jobbigt! haha Jag som inte har återhämtat mig ifrån gårdagen.. =P

Nej, nu ska jag äta lite wook som jag lagat åt mina bröder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0