Life as it should be!

Igår när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad, grymt skönt! Var ganska skönt att inte åka in till stan, det är nackdelen med att bo i Vallentuna, det är så sjukt segt att åka hem.. man kommer ju alltid hem så sent vilket gör att man blir sjukt trött! Haha I-lands problem... Imorgon är det iaf Cafét, det är ju final i DJ Challenge så självklart måste man vara på plats och heja fram Alex så att han vinner!! :D

Imorse tränade jag hockeyskolan.. SJUKT söta ungar, haha.. jag: "Nu ska vi spela match :D" Dem: "NEEEJ vi leker banankull!!" Lixom vah?! vad är banankull?? haha, det fick jag lära mig så det var leken som gällde :)

Sen har jag tränat själv också.. har ju game imorgon så var ganska chill... Å sen åkte jag er å köpte pizza åt mig å Micke, GOTT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0