Into each life some rain must fall, Some days must be dark and dreary.

Hopp och hej, insåg precis att det här inlägget är mitt 702: a! Om någon undrar eller så. haha

Idag har jag börjat att plugga inför SAT, ska läsa en bok och göra tester.. Så hoppas på att inspirationen til ldet typ infinner sig imorgon! Skulle nämligen vara väldigt passande då jag faktiskt MÅSTE plugga väldigt mycket just nu.

Idag köpte även mamma nya skidglasögon till mig (jag vet dock inte om det eftersom att jag ska få dem i julklapp), men dem var helt okej och satt bra på mig, nu ska jag bara ha en mössa som passar till! =) Är så sjukt taggad inför fjällen, bästaste Jennifer och Linn ska ju med! Resan kommer att bli så sjukt spårad, haha med oss tre går det inte att ha en lugn stund!!! :D

Imorgon åker mamma och pappa till spanien (nej jag är inte bitter att jag inte får följa med).. Och vi har match mot järfälla om jag nu är frisk och kan lira =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0