Helg

Ifredags Jobbade vi alltså på Enebybergs jubileumsfest. Faktiskt riktigt roligt, vi serverade mat och var duktiga och sen var vi kvar på "festen" när vi var klara och bandet började att lira.. Det var en massa läskiga gubbar som dansade med oss och de dök upp när man minst anade det, haha! Det var även lite yngre killar (typ 25) där.. De kom in efter oss i köket och sa att vi inte kunde gömma oss där och var tvugna att dansa med dem, så det gick vi ut och gjorde medans vi skrattade så att vi höll på och dö, typ.

Lite senare kommer killen som jag dansade med och ska dansa igen, han drar med mig och slänger sig ner på knä medans han sjunger "your so hot teasing me" och sedan fortsätter han med hela låten och med en sjuk inlevelse, och i refrängerna skulle han bugga.. Haha jag själv viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, stog mest och skrattade faktiskt! :P

Vi kollade även väldigt mkt på Tzatsiki "Vad heter du? Tzatsiki.. Inte vad du äter! vad du heter?!" Hahahah så sjukt kul!! tror dock att bandet tyckte att vi var en aning konstiga.. vilket iof alla nog trodde!:)

En lyckad kväll iaf =)

Igår startade dagen med Morgonmys i soffan på ip. Jag och Maria var så sjukt trötta så vi la oss och sov lite där! =) Sen var det träning innan jag åkte hem och sov ngn timme. På kvällen åkte jag och Regina in till stan och åt middag och kollade på bio. "This is it" Sjukt bra! MJ är fan kung.. Och Johannes du får säga vad du vill, men han är king of pop och det skulle han ha varit även om han inte dött!

Ikväll är det Djurgården - Assyriska.. Ganska nervös sådär... men får hoppas på det bästa!!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Hahah Jag har snackat med Krille om det här Sophie..Både han och Anders va ju lite på vippen tydligen ;) Men kul att dom erkände vad dom gjort. ;) Gillade inslaget i filmen oxå, lööövely! :D <3

2009-11-08 @ 19:06:21
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: sophie

Haha jo tack vi märkte det =P men det var kul :)

haha vilket inslag ? <3

2009-11-09 @ 13:09:33
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0