Eftersom att folk undrar...

Vad gör jag just nu?! haha

Jag är mest hemma på dagarna, jobbar ibland och tränar på kvällarna! =)
Men jag har också börjat med att göre lite efterforskningar om USA. Jag har skrivit ett personligt brev, fixat rekommendations brev, fått mina betyg översatta, börjat att filma matcher och jag har också varit på ett möte med Jens på Kilroy. Jag har även börjat att prata med en Coach som är Idas kompis. =)

Nu ska jag börja med Engelskan, SAT och TOEFL. Jag kollar också på kurser i matte c då jag inte läste det i gymnasiet, tyvärr har NOSVUX intagningstopp den här terminen, så det får bli ett projekt i januari! :)

Typ det jag pysslar med just nu =P  Vad tycker ni? kommer ni och hälsar på i staterna? =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0