Allt är att inte vara luft

Jag är på nostalgi humör.. eller ngt. Jag är på ett konstigt humör, men hmm.. jag läste gammla inlägg i bloggen. Då får man alltid en tankeställare eller två!

Nu var det ett inlägg ifrån december som jag fastnade på.. Haha jag kommer verklige ihåg kännslan som jag hade i magen när jag skrev det där inlägget, typ hopp blandat med förtvivlan eller ngt..  Johan hade iaf tidigare under dagen sagt något om att jag skulle se tillbaka. Vad jag hade åstadkommit å så.. Han kanske hade en poäng, men jag tror inte på att leva i dåtid. Då är då, nu är nu. Men jag måste medge att det var bra, och det är klart att jag saknar det...

Ett aningen diffust inlägg. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt.. jag kanske bara ska låta rubriken tala för sig själv..

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: ja, det hade vi ! :D

2009-11-15 @ 18:30:58
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0