1:a Advent

Idag är det den 1:a advent.. Helt sjukt att det snart är julafton!! Det var ju precis sommar?! Vart fan tar all tid vägen.. ??

Imorse var jag iaf på Danderydsvallen på hockeyskolan, vovvarna fick följa med eftersom att jag inte hann gå ut med dem innan, så Carola och Helene var snälla och tog hand om dem, gick en promenad och lekte med dem i en timme (Kenzo badade =P) och de var impade över att de var så väluppfostrade! Haha det är mina vovvsar med, tack iaf för hjälpen!! :)

Nu bakar jag lussebullar!! Gott :D:D

Har funderat på det där om syrran ska få komma hem om hon har baconsnuvan.. Och det kan ju vara ganska bra om hon blir frisk och kommer hem, för visst kan man bara få den en gång? Det betyder att hon inte kan få den igen å på så vis smitta mig.. Och om jag nu mot alla odds skulle få den så har jag ju en som kan passa upp mig 24/7 utan att behöva vara rädd för att bli sjuk... det är ju kanon! haha Så hon kan väl få komma hem på torsdag ändå! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0