Världens hemskaste!!!!!!!!

Den hemskaste saken i hela världen, ormar.. usch!
Jag är sjukligt rädd för de där krabaterna, men jag har kommit fram till att jag ska övervinna min rädsla, det funkar lixom inte att börja skrika, springa och gråta varje gång man ser en orm.. Så det är mitt sommarprojekt.. haha, kommer ju gå jätte bra! Eller inte... det första steget får nog bli att våga gå in i ett rum med ormar i glasburar (typ på skansen).. lär våga det?! naaej... haha okej lite pinsamt, jag vågar inte gå in i rum där det finns ormar, så får se hur det går med den här uppgiften... jaaja.. enligt min åsiskt borde alla försvinna till en öde ö med stängsel så att de inte kan simma därifrån!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner en som inte ens kan gå in på vår hemsida för att hon blir rädd av ormen. xD



DET är pinsamt!!!!

2009-05-25 @ 21:28:26
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0