tjupp

Nu börjar jag sakta men säkert vakna till liv, har precis badat och ska snart ut med hundarna i det fina vädret!  Dagen igår var lyckad, vi började här hemma och åkte sen till skolan för att vara med på mösspåtagningslunchen. Den var faktiskt trevlig, Malin var på besök (hon kommer tillbaka 25% på måndag) så det var kul att träffa henne igen =) Efter lunchen gick vi till våningen och satt å drack cider, myspys.. Hade planer på att jag skulle åka hem efter det men eftersom att jag fastnade på våningen å satt å snackade med lärarna så hann jag inte utan jag fick åka direkt till Djursholm och familjen Åström där någre tjejer i laget skulle grilla.. Mkt trevligt! Alltid lika kul med dem och igår var inget undantag, vi åt god mat och var vid brasan, jag fick låna en jacka av Helene och aa, jag var mkt vacker! haha  =) Efter den trevliga visiten hos Åström åkte jag till Tegel och träffade Sofie, Anna, Julia och Martin vi var sedan där tills mina fötter absolut inte orkade mer och då tog jag en Taxi med Sara, Helené och Victoria, en mkt trevlig taxichaufför hade vi som påstog att vi var de tystaste tjejerna han någonsin kört, fatta trötta vi var! haha

Lägger in lite bilder senare om jag orkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0