Tisdag

Idag har jag varit ledig ifrån skolan, sjukt skönt! Samtidigt som det är lite vemodigt, den sista tiden vill man umgås med alla! Aja, ngt plugg har et iaf inte blivit av idag, får göra klart det imorgon, men det blir nog bra =) Man kanske bordee fundera på att gå å prata med lärarna också.. på måndags ska alla betyg vara satta, och sen kan man itne ändra dem.. knaso.. Ska se till så att våran kära rektor ändrar mitt hockeybetyg också, det ska hon ha gjort i ett år nu, men hon är lite sego.. haha, sönt att det blev ändrat iaf =)

Nu ska jag snart bege mig in till stadion för att kolla på Stockholms stolthet! Tror att vändningen kommer idag, det blir bra med lite förändring.. så nu hoppas vi på det bästa!

Jag tror att det mesta börjar bli klart nu... tror vi ska ha ett flakmöte imorgon, så glöm inte att ta med pengar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0