puerto banus

Igår var vi ute.. Mkt kul!! =) tänk om alla partykvällar kunde bli såhär lyckade, då skulle jag vara glad =D haha!!
Vi började med att ta taxi till Puerto Banus och där gick vi sedan och kollade in båtarna.. runt halv 12 begav vi oss till partygatan och hann bara gå några meter innan alla inkastare hoppade på oss och skulle bjuda på gratis drinkar.. och när man blir bjuden är det ju oartigt att tacka nej så vi satte oss ner och tog varsin drink och så startade kvällen! :D Eftersom att spriten är så billig i här får man ju allting gratis som tjej då de vill ha in oss på ställena, och igår var det inget undantag, alla klubbar ville bjuda oss på drinkar och champagne :) Jag träffade Borat som jobbar som inkastare, vi lärde känna honom förra året och han var så snäll så och skulle ge oss en massa drinkbiljetter m.m. va grymt kul å träffa honom igen!! Vi gick in och ut på alla ställena, träffade inkastare som jag redan kände, och nya som vi lärde känna och blev bästa vänner med dj'n så att vi fick bestämma all musik, så det ska vara! =) Kvällen slutade med att vi satt ute med en magiker som trixade med kort och gummisnoddar m.m., så grymt duktig han var! jag är fortfarande fascinerad =D

En mkt lyckad kväll!! är dock en aningen sliten idag... haha :D

Och vet ni?! det regnar här idag..:( inte okej!

Kommentarer
Postat av: Catten

Härligt att ni har det bra! Fy vad avundsjuk jag är!! Haha, jag höll på att blåsa ner frå balkogen idag- storm i Uppsala! :P

Nä, lite lördagsuderhålling (speciellt för mamma!) : http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=27353

2009-05-09 @ 21:23:19
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: sophie

haha inte okej med storm.. har dock regnat idag så det är lite segt, men hoppas på sol imorgon :)



haha jag har sett det där klippet förut.. usch! haha

2009-05-09 @ 21:44:48
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0