not my day

Idag har varit, hmm inte bra! Jag har stressat ihjäl mig för att få ihop allting med skivan, få in alla pengar m.m. och vad får man tillbaka? jo folk som kommer å klagar.. ska ni göra det kan ni ordna en egen skiva! Självklart är det inte alla som gör det, men jag blir så trött på folk som inte kan engagera sig lite när man själv lägger ner så mkt tid..
Åkte in till Täby efter skolan för att sätta in pengar, stog i kö i typ 20 minuter å sen pajjar maskinen och det var så jävla många inne på swedbank så jag sket i det.. Tänkte trösta mig med en glass på donken med chokladsås, men tror ni att det fanns? nej självklart var den slut och jag blev ennu surare...

Men lite positiva saker ifrån dagen.. Jag har pratat med våran trevliga musiksnubbe och har nu bokat musik till vårat flak! Känns grymt skönt att ha klart med det..
Och sen vann ju Djurgården idag, äntligen!! =)

Imorgon åker vi, kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0