Kväll

Klockan är 11 och jag ska faktiskt ta och sova snart.. har bara varit hemma och tagit det lugnt, kört mamma som är iväg på middag och packat upp min väska sen spanien.. bättre sent än aldrig ;) haha..
Imorgon har jag lovat pappa att följa med till landet, lyckades övertyga honom att vi skulle åka vid 10 så lär väl bli runt halv 10.. haha, "jag är uppe vid 8 och väntar på dig" sa den gammla gubben.. jag som vill SOVA.. haha det får jag väl iof om jag lägger mig nu, men det gäller ju att kunna somna också =) Blir iaf bara en snabbis på landet imorgon då pappa ska hem å kolla på Micke som har match och jag ska till Stockan för att träna på is =)

Jag har även kollat på lite trix å flix till flaket.. inser att det är jag som får ta tag i det där också, annars lär det väl inte bli av.. suck! haha.. hmm nae det e kul å fixa, då får man som man själv vill =) Är dock en sak som jag är riktigt arg över på flaket, men det vet nog de flesta vad det är... menmen det är något man får tänka bort, jag ska ha kul som fan ändå! jag ska inte behöva anpassa mig bara därför.. utan jag tänker köra på så som vi har tänkt ifrån början och det ska bli nice ändå!!! =D

Nej nu ska jag sova och dröma mig bort i någon konstig värld... Inatt drömde jag världens konstigaste dröm.. haha det var lite komiskt, men jag kommer inte på den nu.. det var ju lite synd men jag vet att jag skrattade åt den imorse, aja.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0