Hooome

Yäj! hemma nu i min varma sköna säng! =D

Var först hos familjen Hägglund då Cornelia tog studenten idag, var jätte kul att träffa dem igen, var länge sen sist! De bor i en jätte fin villa i Djursholm, tror att jag är kär i deras hus, om man nu kan vara kär i ett hus.. haha
Blev iaf inte så långvarig där utan jag och mamma åkte vidare till Brovalls eftersom att Joakim också tog studenten idag! =) Var mkt trevligt där också, lite tråkigt att Vicki inte kom bara, men men så kan det gå! Jag och mamma hade bestämt att mamma skulle köra idag, men det ändrades snabbt och lilla jag blev fyllechaffis igen! haha tror det är payback time för min del...

Jag vet inte hur ni är, men om jag kommer till en sån här tillställning och det sitter ett killgäng på typ 10pers vid ett bord och jag inte känner någon, då går inte jag direkt fram och sätter mig där som att ingenting skulle vara konstigt lixom.. Så jag satte mig vid mamma å co, Skara och Agneta var ju där så jag hade folk att prata med.. Men då kom Nelly (mamman i huset) Fram till mig med en kille i släptåg och sa åt mig att sätta mig vid ungdomarna ist.. Då hade tydligen den här killen (som hette Erik) gått fram till Nelly och frågat hur gammal jag var, Nelly hade då svarat 19 (ett år hit och dit..haha) och då Utbrister Erik, men då ska hon ju sitta med oss och inte med gammlingarna! Jag tänkte bara kolla för ibland kan det ju vara så att dem typ är 15 men ser ut som 20...
Så då kom de och hämtade mig.. haha, tyckte det var lite gulligt =) Det är inte ofta man tänker så, att alla i ens egna ålder skall vara med när man e på tex, studentmottagningar... haha aa eller asså, ni kanske fattar vad jag menar :) Dem var iaf jätte trevliga och det blev lite roligare än å sitta å prata med "gammlingarna" även fast det också var väldigt trevligt :)

Så har iaf min eftermiddag/kväll varit... Nu ska jag sussa för jag ska upp tidigt imorgon och åka ut till ön.. Trevligt att Adde och Tomas också ska jobba imorgon.. de kommer dock inte ut förens vid 4, men det blir chill :)

Nu är det inte långt kvar!!! Somliga har, 6 dagar kvar! =D

(Tack för hjälpen med klänningarna i det förra inlägget)

Kommentarer
Postat av: cattis

Vilken blev det? Du får a lite bättre framförhållning, jag hann inte läsa! :)

2009-05-30 @ 22:33:02
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: sophie

hmm tog faktiskt en annan.. en blå som jag fick av mamma ifrån usa =)

haha ska tänka på det i forts.. ;)

2009-05-31 @ 22:24:42
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0