helg

Haha shiit vad trött jag är, förstår verkligen inte varför jag blir så sjukligt trött när jag går upp tidigt.. funkar lixom inte :P

Igår jobbade jag iaf på Ön, var en riktig myskväll med Ylva och Jullan då det inte var så många gäster, mkt trevligt :) De försökte att lära mig lite saker, men jag är nog ett hopplöst fall! haha, nee.. men jag har fått hemläxa! Måste träna på att bära 4 stora tallrikar.. men det ska nog gå bra :)
Jag hade frullen imorse, haha! Första gången jag hade den själv, och med tanke på att det är ägg å så som ska kokas kan ni förstå att jag var nervös! haha.. nej nervös är inte riktigt rätt ord, men det där med ägg är inte riktigt min grej.. senaste gången jag gjorde det tror jag var i Orsa med Filip, Johan och Jocke, och då fick ingen ngt ägg! =P Men imorse gick det helt okej, använde mig av kockarnas typ ång-ugn, och det blev faktiskt ätliga ägg ;D

Nu är jag nojjig igen! När klockan slår 00.00 kommer jag att kunna säga "Nästa vecka tar jag studenten". Haallå, nästa vecka!!! va fan... vad händer ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0