fys ala ODE

Idag har vi som alla andra söndagar varit i Danderyds gymnasium å lekt vilda sjörövare! Kanske inte riktigt, men vi har iaf lekt hinderbana, och den var grymt jobbig kan jag lova! Och för att göra det riktigt jäkligt har man nu fått stora blåmärken på handlederna efter armgången så nu kan jag inte luta armarna mot datan när jag skriver så jag måste sitta upp.. nedrans jobbigt, jag lyckas ju slå i armen hela tiden i allting också och jag kan lova att det gör ont! haha

Efter hinderbanan lirade vi lite bandy, det var kul! =) (Mitt lag vann, alltid kul när man vinner.....) och efter det strechade vi! Och då såg vi till att alla i laget kände sig lika mycket värda och att alla trivdes.. Vi använder oss nämligen aldrig av mobbning och att säga ngt elakt om ngn skulle aldrig hända! Så var det även idag, förutom att vi spårade totalt och satt å sjöng "Sivan är översexuell, sexuell. Hon är kåt som ett djur så hon får sitta i bur". Men som jag sa, vi skulle aldrig säga ngt elakt om ngn! Vi sa ju bara sanningen ;) haha... Sorry sivan, du fick ta smällen idag=) Du vet att jag tycker om dig ändå =D <3<3

Här är jag och min översexuella vän! <3 haha



Kommentarer
Postat av: Sivan

Ja som sagt..Ni e sjuka.

2009-05-17 @ 21:27:44
URL: http://sivanotamsson.blogg.se/
Postat av: Henny

du är inte den ända som har stora blåmärken på handlederna ;D

2009-05-17 @ 22:25:02
Postat av: Emelie

ömh...

jag undrar vem som är mest översexuell nu när man kollar på den här bilden?

2009-05-18 @ 20:40:00
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0