fredag

Dagen började med en promenad i det härliga vårvädret! Jag tog med mig vovvarna och satte mig nere vid vattnet, så mysigt! När jag kom hem åkte jag och Micke och hämtade Adde Öhrn och åkte ner till centrum och åt, trevligt trevligt =) Mätt och trött åkte jag sedan hem för att baka lite, vår ugn är dock knasig (även om mamma påstår att den inte är det) så kakan blev bränd, haha så det kan gå..Jag gick ner å sov ist måste ju va pigg om jag ska jobba imorgon, haha eller ngt (alltid finns det ngn anledning till att få sova en massa!). Imorgon ska jag iaf jobba på Lidö så missar träning, det är lite segt men inte så mkt man kan göra åt saken, får träna på söndag ist=)

Och vet ni?! nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och Regina åker till Spanien =D

Promenaden idag sumerad i bilder:

Kenzo jagade änder


Kommentarer
Postat av: Regina

3 DAGAR:D

2009-05-02 @ 19:19:30
Postat av: Regina

HAha jag får det faktiskt tilltre dagar idag ....

Hmm, hur räknar man;)

2009-05-02 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0