fredag

Nu har jag vaknat till liv.. Regina och Mamma är hos frisören men jag orkade inte följa med, haha! =)
Idag är det ganska molnigt, men fortfarande varmt så vi får hoppas på att molnen försvinner så att man kan sola även idag.. jag har iof bränt ryggen, det har Regina med så vi borde kanske ta det lite lugnt :P haha

Igår var vi på marknad, och jag köpte två par skor i str 33.. haha 33 helt sjuk.. måste ha varit något knas med det där... men endå :) Köpte även en fin klänning och lite småsakersåsom armband m.m.
Vidare var vi en sväng på stranden och sen åkte vi till Puerto Banus där faktiskt både jag och Regina köpte våra studentskor =D Sedan åt vi middag på en Italiens restaurang, mkt god! och sen var jag så trött så då åkte vi hem.. haha

Ikväl ltror jag att det blir utgång, kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0