En söndag äldre

Igår var det lördag.. då jobbade jag, myspys! Var roliga gubbar som visste vem jag var, tydligen hade jag serverat dem innan, men inte kan man komma ihåg allt =) ett stort plus igår var ju att bandet sov över, sånt gillar vi! jaja, var iaf fint väder.. hoppas bara att det håller i sig till slutet av veckan med!!
Idag fyller Ylva år, så grattis igen :)

Och det är ju mors dag.. min mamma fick en spikmatta av oss barn! Haha hon kan behöva stressa av lite efter att ha tagit hand om oss ;D

Träningen idag var lite kul, men jag var trött.. jätte trött så det var segt som marmelad, benen kändes iaf som marmelad.. nu sitter jag och lyssnar på musik, vad är bra till studenten? måste ha till både flaket å sen här hemma..

haha hmm inte någon välskriven text här inte.. Men jag är trött som en groda så det funkar lixom inte för kvällen, jaja ngn annan gång kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0