amen tjaa

Precis hemkommen ifrån Teo's studentmottagning, om mina kära föräldrar hade fått välja hade vi varit där mycket längre, men eftersom att jag har prov m.m. imorgon (och faktiskt skulle köra dem, alltså bestämde jag) så var jag tråkig och åkte hem tidigt.. Kändes lixom som rätt läge att åka när mamma och Eva började prata om gammla foton på mig, Micke och Teo.. och om hur klotrunda vi var.. haha så det kan gå!
Iaf en mkt trevlig student, med en massa trevliga människor! Sånt gillar vi ;D

Hahahaha och nu sitter jag med typ en skrattatack.. kanske är ddet för att jag inte har skrattat så mycket idag, vem vet.. men lite komiskt var det allt!
Jag bytte ju abonnemang igår, bara det att jag inte hade med mig mitt csn-kort då och jag var tvungen att ha siffrorna på det, så Felix (försäljaren) skulle ringa mig igår, runt kl 18 och ta reda på siffrorna.. jag fick dock inget samtal igår, utan jag fick det idag (läs ikväll) kl 22.18 för att vara exakt.. Denna mannen fick siffrorna, och sen började han babbla på om kvällen, frågade vad jag hade gjort osv.. sen kom han med förslaget att jag ska sms:a honom på fre och lörd eftersom att jag faktiskt skickar gratis sms, och sen kunde jag ju även ringa honom om jag hade några frågor.. eftersom att jag ändå ringer gratis till honom...

Haha hur ska jag tolka detta?! Några förslag ? hahaha

Okej, jag är trött..... en beige ursäkt, men sån är jag!!
Nej, nu ska jag ta å läsa Annas text så att jag vet vad jag babblar om imorgon, hmm det lär jag ändå inte veta.. men jag är glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0