1000000 tankar, jag är virrig!

Okeje nu ligger jag i MIN säng.. min stora varma säng.. den har jag faktist saknat! haha...
Inatt gick vi upp 03.30 och packade ut i bilen, åkte till flygplatsen flög till Madrid, satt där i några timmar och sedan flög vi hem till Sverige, kalla Sverige... Och röda som kräftor är vi... solkräm behöver man ju inte sista dagen! hmm jo det gör man... haha :P
nu är jag iaf hemma och imorgon är våran skiva så måste fixa allt med den.. ska även fixa med musiken till vårat flak å aa en massa annat också för den delen.. just nu är jag sjukt trött så skriver väl inte så mkt mer.. vi har iaf haft det nice i Spanien och en galen partykväll.. så det ska vara =) kommer väl ngn bild den, även om vi inte har så många... vi var vist inte så bra på det där med å ta kort :P haha! men vi är glada ändå =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0