vuxenpoäng

Idag tog jag en sväng till skolan, var dock bara där i 30 min.. lyssnade lite på Anita som inte hade så mkt att säga, var förbi å pratade med Thomas å sen åkte jag och Regina till Arninge och handlade mat och med mat menar jag mjölk å yoggi å sånt inte godis som det brukar att vara, haha! =)

Efter den lilla utflykten åkte jag hem till Regina en snabbis och kollade på hennes nya fina garderob! mkt fin.. (: hon hade även målat om rummet också fint! =)

Sedan åkte jag hem och tog en liten promenad med vovvarna! mkt härligt väder måste jag säga, hoppas på att det snart blir vår nu, skulle vara mkt uppskattat ! :D hem igen å laga lunch, plocka diskmaskinen och städa upp lite i köket.. och började sedan att plugga.. nu ska jag snart ta å städa upp lite i tvrummet å sen ska jag väl ta ut hundarna igen innan jag gör middag åt micke som ska å träna senare.. !

Tjupps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0