viskleken

Haha ojoj nu är det mycket snack på g bland "Öhlins grabbarna".. Haha det är som jessica sa, "det är precis som viskleken, ngn börjar att säga ngt och i slutändan är allt helt fel".. och precis så är det, i det här fallet är det väl iof mest folk som driver och i slutändan är det ngn som tror att det är seriöst.. men endå =)
Aja, hoppas att folk iaf förstår vad som är sant och vad som inte är det! =D

Gud vad man blir trött av att inte träna, man gör ju ingenting..kan somna vilken sekund som helst.. men det skulle inte vara så bra med tanke på att jag måste korta ner mitt tal... just nu är det på ca 5 minuter, och som sagt får det vara på 3..haha jag har lite att jobba på =P sen måste jag öva på det, men det får ske när micke kommer hem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0