vilken dag

Imorse försov jag mig.. (min bror väckte inte mig, man kan ju fråga sig varför...?!) så jag vaknade av att jag fick ett sms av maria 09.42, vart är du? jaadu i min säng.. jag sprang upp till mamma och skrek att jag hade försovit mig hon: - när börjar du? jag:- hmm öhh för typ 10 minuter sen... haha smaart.. jag var iaf i skolan 09.58, ganska bra gjort? =)

när ja kom hem var mina hundar tokiga och ville bara pussas.. ja tog ut dem på en promenad och Kiara försvann, hon ville tydligen inte vara med oss så jag fick gå runt å skrika på henne i ca 15 minuter innan hon kom tillbaka och kenzo blev jätte glad!!

Imorgon ska nog jag empa å sivutt va me å träna med "öhlins laget" mupps arbetslag.. haha... kan bli, hmm kul? :D ja kommer iaf va död =P

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jasså Kiara tog en egen promenad..gissar att hon hitta nåt att äta. Haha kan se Kenzo framför mig hur han blir helt överlycklig när Kiara kom tillbaka..han e rolig han. Åå saknar dem så jag håller på att dö.

När åker du på tunering i påsk? Vi hinner ses va?

Kram

2009-03-05 @ 20:00:38
Postat av: sophie

jag åker den 8 och kommer hem den 12 april ;) när är du hemma? jag e ju bara borta 5 dagar så vi lär iaf ses! =)

kram

2009-03-06 @ 09:46:00
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0