tröttmössa

Igår på träningen fick jag ngt ryck å hade tävling med björne om vem som var först ut på isen (tävlingen var igentligen vem som var klar först) men eftersom att han bara hade skridskorna att sätta på sig och faktist var ute före mig så ändrade jag reglerna och vann =)

idag när jag vaknade var det en massa snö ute :( allting som precis har töat bort.. nu kommer det bli slask igen om bara ngn dag.. inte tycka om!! så det blev chill, orkade inte sminka mig utan gled till skolan osminkad och i mjukisbyxor, charmigt.. njaae men grymt skönt! haha.. skolan var lika värdelös som alltid, jag förstår inte varför vi inte kan göra vettiga saker på lektionerna.. nae ist ska vi sitta och lyssna på ngt band som vi inte äns diskuterar.. nödvändigt?! jajaa det är snart slut så =)

Ikväll är det semi i mitt i cupen, mot hanviken.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0