TJOLAHOPP I BLÅBÄRSRISEN

jajajaja, jag har ätit en massa choklad och nu är jag jätte trött så borde soova!
men det där me å sova är inte riktigt min grej, bara på mornarna! då är det underbart, älskar min säng.. funderar på att gifta mig med den.. går det ?! :D

idag har jag pratat med en gammal hockey kompis, det var kul =) länge sen jag hörde av honom.. :D
i påsk ska vi till Finland å lira turnering.. lite random, lär väl komma mer info om det =)

Och Camilla, ifortsättningen ska jag tänka på vilka bilder jag lägger ut =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahahahahahahahhahahahahahahaahhahah

2009-03-04 @ 16:30:19
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: Olivia

Din säng äger!:D

2009-03-05 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0