svinter

Haha värsta idén, om man hade snö under sommaren skulle man ju typ njuta av den :D tänk er att en jätte varm sommardag åka skidor, nice juh! :D

just nu funderar jag på om jag ska upp på a-lags matchen.. om ngn annan ska upp kanske, kan bli nice.. alltid kul med hockey juh =) oh juste, imorgon har vi egen fys, jag ska försöka få med mig Regina å simma.. hon har försökt få med mig några gånger men jag har inte kunnat :( så imorgon hoppas jag på att hon har tid, skulle va nice :D

Sen måste jag börja kolla på studentgrejer.. det får bli mitt och Reginas projekt (Regina har bättre koll än mig på vad man bör ha så hon får hjälpa mig =P) haha :D:D jag hittade ju en klänning förut, men icke sa nicke, måste hitta en annan.... och skor.. hmm det kommer nog ta ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0