sophie

hahahahah jag är så jävla sämst, höll nyss på att bli grundlurad... läste vallentuna steget och såg till min förskräckelse att de skulle starta en risodling här och plantera ut giftormar.. sedan skulle de ha ungdomar som sommarjobbare att ta hand om riset och ormarna.. Jag började att packa mina väskor för att flytta ifrån kommunen, då jag kom på att det faktiskt är den 1 april nästa vecka, steget har alltid med en luring, så jag hoppas innerligt att detta är årets!

uscha, hata ormar!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det står första april vid inlägget, så du kan vara lugn. För jag gick på det jag också.. :D Men mamma räddade mig!

2009-03-27 @ 22:57:28
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0