Soffs

Idag var det skola.. så det kan gå, jag fick träffa Regina så jag va glad :D hihi , vi fick även våra omdömen (kanske kommer mer om dem sen, kommer inte ihåg vad det stog..:P)

Gick lite tidigare och åkte in till den stora staden och var med på en liten barutbildning.. gick igenom en massa spritsorter å lite drinkar och så.. mkt trevligt =)

Ska iväg på träning ikväll... annars händer inte så mkt.. mormor är här eftersom att hon och mamma åker till USA imorgon... =)

har en grym huvudvärk så orkar inte skriva mer nu, kanske kommer mer senare =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM det var min mor som skulle åka till USA skulle jag be henne att köpa några bodysplash från Victoria'S, om hon kan :D

2009-03-09 @ 18:36:17
Postat av: Cattis

Hahaha en bar utbildning :P Är alla nakna där eller?

2009-03-09 @ 19:06:32
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0