soff

Nu är jag i skolan igen.. har eget arbete fram tills klockan 10 då vi ska hålla våra tal!
haha jag ska bara påpeka att jag hinner med skolan även om jag tar två minuter till att blogga ibland, haha! så pappa du behöver inte vara orolig! (=
oftast blir det ett blogg inlägg för att jag inte har ngt att göra, så jag lovar att det inte stör mina "studier" :P

Jag börjar typ bli nervös, haha.. eller inte nervös men det är så seriöst... vi ska vara i aulan å såå.. känns som att Thomas å Gun har ganska mkt höga krav på oss.. men vi har inte haft så lång tid på oss att skriva talen... aja jag tror iaf att mitt är helt okej... men vi får väl se hur det blir ;D

Idag är det vår!!!!!! :D:D:D:D:D
Vaknade upp å då var det jätte soligt ute, när jag å micke satte oss i bilen för att åka till skolan kändes det verkligen inte som att klockan var så tidigt, en mkt skön känsla!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0