Skoola

Jag är i skolan, mkt väldigt tråkigt!!
Fast nu börjar jag förstå allt med argumentationen med teser å M1 M2 F1 å aa allting! mkt bra.. (: haha

Jag tror nog att jag borde jobba med ngt där man behöver argumentera mkt å så, utmaning = kul, lätta uppgifter som att fixa istider = mindre kul. haha, men grymt endå!
haha det här blev virrigt till och med för mig och då är det endå jag somskriver.. nej jag ska bli.. hmm jag vet inte! eller jo jag ska bli japan iaf nästa år! hahahaha  jag och Jonnifer! (läs mkt ironi)

Det enda jag vet är att jag vill bort ifrån sverige.. och det fort! jag skulle nog trivas i.. hmm Brasilien! jaa, dit flyttar jag till hösten när det börjar bli kallt å så här.. om ngn vill följa med så är ni välkomna (läs Jonnifer) !!


Neej nu vet jag inte hur mkt sanning det kom ifrån mig, det vet nog ingen så jag borde nogt sluta skriva nu, så det gör jag.. vem vet kanske är jag seriös med det hela, kanske inte..

HAHA!


Juste, jag vet en person som är ganska patetisk .... (patetisk är ett av mina favorit ord) och nu har jag hittat en person som det stämmer in på mkt bra!!! japp pilutta dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0