Skola

Jag är klar! så jävla skönt (= haha!
Har skrivit klart mitt tal och mitt PM nu på morgonen, så nu är jag klar för Np i eftermiddag.. sköönt :D jag ska prata om engagemang i allmänhet och det känns faktist ganska bra =)
Det som suger är att vi har vikarie i svenska eftersom att Malin är sjukskriven, så jävla värdelöst! Det känns som att det här talet och hela Nationella inte betyder någonting eftersom att det endå är malin som komemr sätta det avgörande betyget, visst att Birgit ska ha lite å säga till om, men kommer hon att ha det? vi har typ haft henne 2 veckor... nej nej inte tycka om!

Ikväll ska jag jobba.. och jag är typ nervös, haha! ska jobba fatservering och det har jag aldrig gjort förut.. så det blir ju lite kul å se hur det går.. =P

Nu ska jag gå å öva på mitt tal, hopp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0