shupp

Jag kom på att vi har NP i Svenska B på onsdag, den muntliga delen jag tror faktiskt att den kommer att gå bra, mkt skönare med muntliga saker än å ha skrifliga =)
jag ska bara komma på vad jag ska prata om.. det får bli morgondagens projekt!

Jag och Regina ska göra en "Att göra lista".. ett litet smakprov av vad som ska vara med på den är:

Nationella i Svenska
Projektgrejen
Skivan (vi båda är med och arrangerar) Btw måste ni köpa biljetter, skivan är den 12 maj! =)
Fixa klänning och skor m.m. till studenten
Fixa flaket, banderoll m.m.!
Soldusch och allt sådant!


Nu ligger jag och väntar på att "Ballar av stål" ska börja, e iof ganska långt kvar, det börjar 5 i 10... mkt roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0