Seriösa?

Idag begav jag mig till Vallentuna ishall för att träna.. men vad märker jag när jag kommer dit?! jo juste att det inte var några där.. lilla jag har kollat fel och träningen är i själva verket i enebyberg ishall, se så fel det kan gå när man inte är uppmärksam!

Träningen var flumm, haha skojja inte! vi blev uppdelade i olika grupper för å köra teknik å jag och jessica var tillsammans, inte jätte seriösa men oj vad kul vi hade! haha där åkte vi runt å dribbla och hoppade som att vi gick på hockeyskolan (film kommer antagligen senare..) och jag skrattade så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, stefan tycktes dock inte roas av våra upptåg, men hey vad gör det?!
Den där sivan kan man ju undra vad hon gör ibland denna träningen satte hon sig på en låda med två klubbor på som stack ut och sa att hon hade vingar, haha vilken syn! den går nog inte att beskriva, den måste helt enkelt upplevas! haha
vidare hade vi straffturnering som jag vann! (Stefan jag väntar på mitt pris....), om jag får skryta nu la jag två as snygga straffar, haha inte ofta det händer för jag är sämst på det, och då menar jag verkligen sämst! hahaha...

Träningen avslutades med staffet, å inte vilken som helst utan en sån där när man ska slänga sig på ett bildäck, och jag lovar att jag garva, jag kunde inte stå raklång utan jag fick slänga mig på isen och tjippa efter andan.

Och Michan, det är min banan!!!!!!!!!!! hahahahahahahaha

Nej, träningen var rolig.. mkt rolig! mer sånt, okej kanske lite seriösare =P men över lag, flumm! något annat kan man iof inte räkna med, vi är som vi är men vi är glada endå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0