Så äre

Igår jobbade jag alltså för Cous Cous och företaget Grant Thorntorn som hade invigning av sina nya lokaler på Sveavägen, jätte fina va dem! det kom ca 800 personer under kvällen, så det fanns en del att göra!
alla som jag jobbade med var jätte tevliga! blir så mkt roligare att jobba när man trivs med människorna runt om sig =) myspys

idag har jag varit i skolan , vi ska skriva ett argumenterandetal tills nästa fredag och jag måste välja ämne.. blä!!
sen bar det av till kallhäll för att lattja lite hockey, det var jag och sivan som åkte dit <3 mycke trevligt :D

nu är jag dock så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. uscha, vill bara sova men får väll hålla mig vaken eftersom att jag snart ska hämta adde vid tåget.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0