Plaanering?!

Tis ( idag) Ikväll är det semi som gäller på Ekerö vs hanviken...
Ons, börjar 12.20 så sovmorgon, ut med hundarna skola, hem och på kvällen har jag träning..
Tors, Skola (tror tom att jag har prov) sedan iväg och jobba.. har blivit lite ändringar så jag ska jobba på sveavägen nu tydligen ngn invigning av en lokal så kan bli riktigt kul! =) jobbar antagligen till 01..
Fre, börjar med hockey 08.00 lär vara hyffsat trött om jag slutat 01, men ngn timme sömn ska jag nog få.. sen är det skola.. hem ta det lugnt och sen antagligen till Emma, hennes pappa fyller 50 så de skulle ha en massa folk där.. myspys =)
Lör, öhmm har la antagligen träning, annars lär det inte hända mkt...
Sön, om vi vinner idag så är det final på Hovet kl 11.00 så det är bara å komma å kolla då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0