onsdag

idag har varit en mkt trevlig dag! =)
vart först i skolan en snabbis men där behövde jag inte vara kvar då jag inte ska ha mitt np förns på fredag =)
Så jag och Regina gick till cafét i centrum (jag har aldrig varit där förut) och tog varsin salad, mkt god! dom har gjort det så bra att man får välja själv vad man har i saladen, först får man grunderna och sen får man välja 4 extra saker, så det blev en mumsig salad med vitlökssås och till efterrätt åt vi chokladkaka med grädde.. det är något som ska göras om, ett mycket mysigt café med god mat! 5 av 5 toasters! :D

Vidare hem för att märka att jag inte hade några nycklar.. haha, så fick sitta ute i solen en timme och vänta på att mamma skulle komma hem (hon var ute med hundarna..) så där satt jag och lekte med en tennisboll, men det var väl kul.. iaf skönt med sol! :D mamma kom som tur var hem i tid så att jag kunde ta mina grejer och åka upp till ishallen och va me på gymnasieträningen, vi lirade match hela träningen.. mkt kul!! =) mer sådant =P haha...

Nu ska jag fortsätta med min och sivans lilla hemlis =P haha.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0