lite molnigt eller?

okejdokej, blev en liten vinst på 9-2 idag, så på söndag lirar vi final på hovet, 11.00 kom dit vetja =) eftersom att vi var 4 femmor idag gick vi runt på alla så i slutet av matchen var 1 å 2 femman bänkade.. det var en intressant upplevelse.. jag tror inte riktigt jag visste hur man betedde sig för vi satt å pratade om vädret.. japp i ishallen, molnigt men med solglimmtar.. äsch fråga inte för ja fattar inte heller!! haha.. aja kul iaf =P

haha just nu är jag bara trött, så jakob NEJ, sluta tjata lillen ;D haha hmm undra sa en flundra om jag ska soova imorgon eller om jag ska ta mig till farbror doktorn och undersöka min hals.. det lutar starkt åt det första alternativet!! om jag fick leva mitt liv i sängen skulle jag lätt göra det.. haha faan ja måste sluta vara så lat .. :P

nejdu, det verkar inte komma ngt vettigt ifrån mig just nu såå blubb

DUNDER Fiffi & DUNDER Sivan! kan aldrig slå fel <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Aa fan va kul med final..lycka till!! Hör av dig med resultat. Du glömmer inte mina små hjärtan nu när mamma flytt landet, de vill till skogen haha :)

2009-03-11 @ 07:58:47
Postat av: Olivia

Jag har gjort dom där papprerna nu, tar med det till träningen så får vi sätta upp dom!;D

2009-03-11 @ 14:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0