konstigt

Idag slutade jag tidigt (som vanligt....) så nu har jag precis varit ute med hundarna.. ska snart göra en inköpslista och sen åka och handla.. gör man en inköpslista slipper man att köpa en massa onödiga saker som man egentligen inte behöver, annars blir det lätt att man bara plockar p åsig för att man inte riktigt vet vad man ska ha.. idag blir det nog iaf pasta och skinksås till middag.. igår gjorde jag korvstroganoff å ris, det var typ länge sen =P

Efter att jag har handlat ska jag väl ta en tur ner i tvättstugan och sen ska jag plugga filosofi+svenska c... ska skriva en insändare och argumentera emot talet..

Haha nu ligger kenzo och solar, jag förstår inte hur han kan älska solen så mkt!! han är ju svart, han borde bli hur varm som helst ju =P

Vädret idag har varit konstigt.. först sol, sen hagel, sen sol, sen hagel osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0