hej

hej nu ska jag berätta en saga om en liten gullig tjej som fyllt 14 hon e säkert allra vackrast på jorden och tappar aldrig partyhumöret


Kom å tänka på när jag var i halsmtad första året och jag å Alexandra gick runt å sjöng denna sången konstant.. det smittade av sig på alla! det märkte man när till å med fotbollskillarna (det var distriktsturnering samtidigt) kom å sjöng på den å sa att det var vårat fel att dem fått den på hjärnan.. haha.. lite komiskt sådär...

om jag ska va ärlig har jag bara riiktigt tråkigt.. ligger å äter daim vill att klockan ska vara 8 nu så att mötet börjar så jag får träna sen om jag kan träna.. min rygg e död!! hmm dum fråga, det är klart jag kan träna.. men mer eller mindre bra! haha.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0