Fördrivande

Nu har det hänt ngt sådant där bra igen, något som gör att man blir glad och vill hoppa upp och ner och skrika ut glädjerop, ni vet som vi faktist brukade göra förut.. jag tror mig minnas att vi faktist brukade tjuta högt av glädje när vi hade madrassrace i skolan, eller lekte huvud, axlar, knä och tå! varför känns det som att jag kom in på ett sidospår nu?! jag gjorde en gabbe, men jag är glad endå..

Jag kan bjuda på en bild ifrån ett madrassrace på konfan, Malin&Lea vilka tjejer! =)




Nu är det såhär att jag och Jönnifer har skapat ett sådant där bra team på facebook, ett team för världens bästa kille, japp ni hörde rätt.. Pisse Nisse! den grabben kommer att gå långt.. =)

Jag är trött nu, så jag borde nog inte skriva så mkt.. men det är när man är trött man kommer på roliga saker.. just nu i skrivande stund kom jag och tänka på Sune.. Malins guldfisk, vilken rackare! Denna lilla filur fick malin i julklapp och går stolt för att visa upp för våran lärare Marcus "kolla vad jag har fått, den heter sune och är gay" haha, klcokrent.. och så mkt internt! vidare följt blev sune en bästis till de flesta, jag kanske ska nämna att han självklart var med på konfirmationslägret där vi spenderade två veckor på gransnän, där fick sune (som alla guldfiskar bör få göra) gunga, leka i sjön umgås med roliga filurer och mycket mer!
Sune, var grym helt enkelt.. Och Malin å co, haha ni är roliga ni =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0