Finaldags.. jovars

Idag vaknade jag trött trött tröttm kunde´inte sova inatt, uscha! tanken var att jag skulle gå upp halv 8 så att jag slapp stressa men så vart det ju inte.. gick upp ca 5 i, jag behövde iof inte stressa endå då lasse skulle komma halv och jag faktist var klar på en kvart.. ganska duktigt av mig, ja-a :D haha

Vidare till Hovet för att lira final i Mitt i cupen, 3:e året i rad som vi lira och självklart var vi as taggade på att vinna! Matchen var emot AIK och när vi stod som segrare efter 3 x 15 minuter var det en sån skön kännsla att jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva den.. det var en sån glädje ifrån våran sida =) Det var verkligen våran tur att vinna iår, och eftersom att jag nu har blivit Dam spelare och för gammal för Hovet så var det riktigt skönt att få vara med och vinna :)
Jag tycker faktist att vi var mycket bättre än gnaget, det var helt klart en rättvis seger! =)

A juste vi vann matchen med 3-0 =)

Matchenslirare fick Hanna som gjorde en väldigt bra match, helt klart rätt  tjej som fick det priset=)
Jag fick pris för bästa spelare i Ormsta/DE vilket var lite skojj, jag tycket själv att jag inte gjorde ngn bra match med många felpass men det är alltid kul att få lite beröm, dom tyckte tydligen att jag hade bra fart på rören.. jag tyckte själv att jag mest gled.. kanske tog de fel splare? :P haha
Empa fick pris för matchenskämpe! det var hon värd, hon kämpar alltid bra den tjejen =)

Måste bara tillägga att Sara var grym i mål så hon kunde ha fått alla priserna!! ;D

Efter matchen åkte vi till Hard rock cafe, alltid lika mysigt att tillbringa tid med laget =) sedan drog vi oss tillbaka till Hovet för att kolla på B-tjejerna.. jag blev intervjuad av ngn snubbe å vann en ålandskryssning.. haha det var typ skillat! :D hahaha... jag tove å björne orkade dock bara kolla på en perre, ja höll på å somna sen så då fick den käre muppen köra hem oss... jag har en förmåga att prata mkt när jag är trött så han fick stå ut med mitt pladder hela hemvägen.. men tyckte han nog va kul.. haha kan ju hoppas det iaf... (:

Nu funderar jag på lite middag.. gott.. :D

(bilder kanske kommer senare om jag orkar)

tjupps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0