En fredag i ishallen

jajajaja!!  igår kom Jenniger till sthlm vilket innebar att vi åt middag i stan innan hon åkte hen till sin vän.. jennifer är ganska omogen av sig så man hamnar alltid i konstiga situationer med henne.. "öhmm får man sitta här eller?" "Nej" hmm okej, å så gick killen.. hahahahha, så mkt internt, men så roligt!!! =)

Idag kom hon till vallentuna (efter min gymnasie träning) och vi åkte å hämtade sivan, empa och olle och åkte till Kallhäll (kallhall) och träffade mupp m.m. å körde allmis i 2 timmar, kul!=) fast vaktisarna där var väldigt mkt negativa.. så vi fick bara en målbur. (varför är inte alla vaktisar som dem i vallentuna?!) men men, det var kul endå innan jag och Lanken fick för oss att ha vattenkrig, det slutade med att jag hade en väldigt mkt blöt overall och frös som en idiot :P (det e lugnt, han var blötare! hahaha)

Hahaha åhh ja Lanken å alla andra som  undra, jag fick mitt körkort i ett flingpaket men jag är glad endå :D

Men det var iaf kuuligt så det får göras om =)

Sen hade jag träning med jullarna å jennifer fick sitta och kolla på.. så det kan gå,, träningen sög iaf :P (haha nu blir mats sur att jag skriver det här) men så kan det gå =) jag fördrev tiden me å lata mig å garva med björne :P

Nu liirar vi guitar hero å jennifer suger på trummor! hahaha (det gör iof ja me, men det är alltid kul när andra gör det :P)

5 av 5 toasters får idag roliga allmisar, så där som man alltid gjorde när man var mindre drog ihop en massa å körde på skojj!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag landar 23:55 den 7...å åker den 14. Kul att du är hemma så mkt av min vistelse, mupp! Vart är det du ska förresten som kan vara viktigare än att träffa syster? Kram

2009-03-06 @ 22:53:25
Postat av: sophie

Haha okej, dålig planering där.. jag åker på kvällen (typ 18) den 8.. och kommer hem runt 9 på morgonen den 12.. jag ska ju till finland på turnering =) kram

2009-03-06 @ 23:24:10
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag tycker att vi ska ha damträningar, mupp är mycket bättre på att träna!:D

2009-03-07 @ 00:16:08
Postat av: sophie

jag håller med dig olls!!

2009-03-07 @ 10:06:56
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jaja...åka Kryssningsbåt?? :D Vi får hyra film och köpa sjukt mkt karamellkungen när du kommer hem den 12 haha!!En söndag va? Jaja nu ska jag fortsätta min läsning, jag kan knappt förstå hur mkt vi pluggar nu..en 10 timmar om dagen 7 dagar i veckan, GALET!! Vill ha påsk!!! Kram

2009-03-07 @ 11:29:53
Postat av: Emelie

Jag håller också med dig olle. Btw, pappa vet redan att vi tyckte träningen sög. :) Så han blir nog inte arg, haha!

2009-03-07 @ 12:07:53
URL: http://emlixx.blogg.se/
Postat av: sophie

haha aa kryssningsbåt är det =)

jag kommer hem på måndagen.. :P

haha kul! ja pluggar typ hmm 30 min, knappt det.. och det är när jag är i skolan!! haha



jo jag vet emelie, men han tycker inte jag borde skriva det i bloggen =P

2009-03-07 @ 14:51:51
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0