tisdag i ett grått stockholm

Jag är trött, ska bara packa klart sen ska jag sova.. Var ju dum nog att lova att åka me syrran till landet imorgon kvart i 7 (hon ska till ön).. menmen, jag får sova när jag kommer till landet! Jag saknar solen nu.. sitter å kollar på alla bilder, om och om igen, skrattar högt för mig själv en massa interna saker som jag inte äns skulle kunna försöka mig på att förklara.. Har pratat med både Mona och Irene idag =D Mona är ju kvar i Egypten, lite halft avundsjuk ja-a.. även om det var skönt att komma hem.. de hade haft 43 grader och vindstilla igår, lika varmt idag men med lite blåst.. haha, de lär ju inte löka sönder iaf.. iof samma väder som vi hade.. menmen :D

Hmm jag kom precis på att jag glömde att ringa Ylva, så det får bli imorgon..å måla naglarna och betala min mobilräkning... nej nu svammlar jag.. ska sova.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0