Beslutsångest

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu... Antingen ska jag upp till landet, eller så stannar jag här i vallentuna och går på Tegel med syrran ikväll... Vore ju sjukt kul med Tegel å träffa alla människor.. Men jag har fortfarande inte varit på landet på hela sommaren och jag har en svag kännsla av att jag inte kommer att tillbringa så mycekt tid där senare på sommaren heller.. Och jag MÅSTE träna, tror att det e roligare å göra på landet.. Haha jag måste verkligen komma igång med träningen, det har ju inte blivit mycket på Lidö, har ju jobbat varje dag, vilket betyder att jag har gått hela dagarna och man är inte så sugen på att gå upp tidigt på morgonen å träna när man vet att man har en hel dag/kväll framför mig där man typ ska gå hela tiden, haha... Men jag ska bättra mig, så var inte oroliga (eller jo, var det....) Sen är det nog dags att fatta det stora beslutet.. Va fan ska jag göra ?! blää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0