Tjolahopp

Idag har jag varit i skolan och pluggat om gaza, mkt intressant..
Efter det åkte jag upp till ishallen och kollade på skolhockey match mot Huddinge.. Huddinge var faktist riktigt bra, och vallentuna förlorade med 5-3 lite synd..
Eftersom att isen sedan var ledig tog jag och lekte lite på isen, åkte runt å sköt och så!! Så jävla underbart att ha hela isen försig själv! jag äskar det :)
Bra uppladdning inför matchen ikväll också! :)
Dock är min klubba trasig.. :( den har fått en spricka, inte helt okej.. men den håller nog ngn match till :)


Igår var.. hmm pinsamt? haha.. nja kanske inte riktigt rätt ord.. men det blev kanske inte riktigt som jag hade trott.. haha men att bjuda på sig själv måste man, och det är jag bra på såå.. haha :)

Kommentarer
Postat av: susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 19:43:16
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: olivia

Du skulle ju skriva att jag var bäst!!:D;)

2009-01-15 @ 09:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0