Tjolahopp

Imorse försov jag mig och höll på att missa bussen, haha det var så sjukt isigt..
Väl i skolan hade vi psykologi där vi startade ett nytt arbete där vi ska redovisa en psykisk ohälsa..
Jag, Anna, Moa, Frida och kanske Regina funderar på att göra en film om Anorexia eller Dement... får se vart det leder :)

Sedan hade vi Religion där vi också startade ett nytt arbete.. Jag, Anna och Sofie ska arbeta om Heliga skrifter.. hur vi ska redovisa det har vi dock inte riktigt kommit på en.. men det bli nog bra :)

Annars har vi inte gjort så mycket.. vi planerade för utgången på fredag, det ska bli en spårad utgång, eller hur Sofie ;) haha, så om ni inte har ngt för er på fredagkväll / natt så tycker jag absolut att ni ska hänga med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0