Tjohoo

Igår blev knas, kul, och väldigt mkt arghet. haha

Middagen hos Regina var som vanligt väldigt trevlig! Jag kom dit efter träning så var tvungen att låna en massa saker, så jag sprang runt som en virrig höna.. men det e nice.. haha.. Sen var det middag och jag å regina satt å skratta åt varandra hela tiden (som vanligt) det är nog bara vi som förstår oss på våran sjukt roliga humor! <3 :D

Sen åkte vi in till stan, hängde lite på Fridays med goda drinkar! :D innan vi gick vidare till Vanilla, men usch va tråkigt det var där! aldrig mer säger jag... Vi va där typ 10 min sen åkte vi hem och snälla Martin kom och hämtade oss i Danderyd, mkt älskvärt! :D



Nu börjar jag sakta men säkert vakna till liv, och tur är väl det för om 20 min ska jag hämta Maria, sen Johanna och sen ska vi till vallen och träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0